Офіційний провайдер еТТН в Україні

Обмінюйтесь електронними товарно-транспортними накладними (еТТН), спрощуйте облік товарів та прискорюйте розрахунки перевезення вантажів

6 причин обрати «Вчасно.ТТН»

Мобільність

Адаптивна мобільна версія кабінету «Вчасно.ТТН» для водіїв і всіх учасників перевезень. Працюйте з еТТН з будь-якого місця у зручний для вас час

Повний цикл роботи з еТТН

Створюйте, коригуйте і підписуйте електронні ТТН. Автоматично реєструйте еТТН у центральній базі даних і обмінюйтесь з усіма учасниками перевезень: вантажовідправником, перевізником, водієм, отримувачем, замовником, експедитором

Автоматизація бізнес-процесів

Понад 20 видів інтеграції через АРІ та готові рішення для ваших облікових систем

Швидкість

Швидко і безпечно підписуйте еТТН із Вчасно.КЕП, Дія.Підпис та іншими кваліфікованими електронними підписами

Функціональність

Додавайте супровідну документацію до еТТН, вивантажуйте pdf-версії створених електронних ТТН , імпортуйте інформацію про вантаж з електронних таблиць

Всі документи в одному місці

Легко створюйте будь-які типи коригувальних актів до еТТН, миттєво підписуйте їх і реєструйте в центральній базі даних

Який тариф краще вибрати?

Базовий

Безкоштовно

лише при використанні вебкабінету

Безліміт транзакцій

Інтеграція

₴ 3.6

за документ

20+ видів інтеграції по АРІ

Індивідуальні умови для клієнтів «Вчасно.EDI»

еТТН в переліку необхідних документів для обміну між торгівельною мережею та постачальником

Єдиний робочий простір від «Вчасно»

Підписуйте електронну накладну в сервісі «Вчасно.ТТН» за допомогою «Вчасно.КЕП» в кілька кліків

Логістичний ланцюжок з «Вчасно.ТТН»

Автоматизуйте поставки товарів з електронними товарно-транспортними накладними

Нас обрали

Компанії, які успішно протестували сервіс «Вчасно.ТТН»

«Вчасно.ТТН» реалізує державні ініціативи щодо впровадження еТТН в Україні. Ми успішно впровадили попередні стандарти для нашого продукту за всіма вимогами держави. Детальніше про участь «Вчасно.ТТН» у проєкті еТТН в Україні  – в нашому матеріалі

Електронна ТТН стане обов'язковою

Держава анонсувала запуск у 2023 році пілотного проєкту із впровадження електронних товарно-транспортних накладних для бізнесу. Ініціатор проєкту – Міністерство інфраструктури України, технічну підтримку забезпечує Міністерство цифрової трансформації.

Проєкт передбачає:

  • Поступовий перехід до еТТН з відмовою від паперових форм
  • Впровадження е-CMR між країнами східного партнерства
  • Перехід до електронної форми при складанні спецформ еТТН

Залишились запитання – задайте їх нам

Популярні питання

Що таке електронна ТТН?

Електронна накладна – документ, що надає право здійснювати внутрішні вантажні перевезення усім учасникам вантажних перевезень. Відповідно до Проєкту ЗУ №6534 «Про внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт” щодо запровадження товарно-транспортної накладної в електронній формі»:

  •  призначена для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу, обліку виконаної роботи,
  •  може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку,
  •  містить обов’язкові реквізити, передбачені цим Законом

Електронні ТТН в законі – який план втілення проекту? Хто із провайдерів ЕДО залучений до проекту?

У 2024 році Кабінет Міністрів планує прийняти постанову «Про реалізацію експериментального проєкту в сфері внутрішніх вантажних перевезень». Це стане новим етапом у впровадженні еТТН в Україні.З прийняттям постанови держава відновить і акредитацію провайдерів. Наразі до проєкту еТТН долучилося 24 компанії. Серед них – і сервіс «Вчасно». З відновленням акредитації кількість провайдерів може зрости.

Повний перелік провайдерів є на офіційному сайті https://ettn.miu.gov.ua/provider/ 

Також зараз держава допрацьовує центральну базу даних системи еТТН, яка зможе працювати в умовах війни. Із уведенням у дію постанови Кабінету Міністрів держава почне пілотне тестування системи. До нього зможуть долучитися нові провайдери, чиї сервіси відповідатимуть технічним вимогам системи

Чи обов'язково використання еТТН для всіх компаній?

На тестовий період використання еТТН не є обовʼязковим, компанії зможуть продовжити використовувати паперову ТТН. Звісно, ми радимо тестовий період використати із максимальною користю – відпрацьовувати роботу із еТТН як всередині компанії, так і з партнерами.

Після запровадження обовʼязковості всім компаніям потрібно буде вже використовувати виключно електронну ТТН

Як буде проводитись підписання еТТН всіма учасниками процесу? В тому числі водіями

Підписання відбувається завжди в такій послідовності: вантажовідправник → водій/перевізник → вантажоодержувач. Це обовʼязкові учасники еТТН, котрі підписують документ.

Представники компаній обовʼязково мають підписувати еТТН КЕП відповідальної особи. Водій буде мати можливість підписувати еТТН підписом фіз. особи

Як технічно втілити в життя підписання ТТН перевізником? Він також повинен мати окрім ЕЦП ще й таку ж саму систему електронного документообігу як у замовника і отримувача вантажу?

Будь-яка зі сторін еТТН зможе використовувати одного провайдера еТТН, головне, щоб він пройшов повне приєднання до системи ЦБД. Незалежно від того, яким провайдером будуть користуватись інші учасники, перевізник/водій зможе опрацьовувати еТТН у обраному для себе провайдері, оскільки в системі буде працювати механізм інтероперабельності (обміну між провайдерами)

Які наслідки, коли не виписати ТТН і коли не обов'язково виписувати при передачі товару?

При відсутності оформленої еТТН наслідки будуть такі ж, як і зараз при відсутності паперової, нічого не зміниться.

еТТН не обовʼязково буде оформлювати при доставці товарів кінцевим споживачам і за певних умов внутрішніх переміщень (перевезення в межах одного виробничого обʼєкта, тощо)

Чи є чітка інструкція по заповненню ТТН (усіх граф), так як різні організації по-різному трактують заповнення габаритно-вагових параметрів. І з яких джерел повинні брати дані, крім техпаспорта та посвідчення водія?

Якщо питання саме щодо заповнення габарито-вагових показників, то в еТТН не передбачені ці поля, бо їх приберуть. В проекті Закону 6434 можна почитати відповідні зміни

Доступ до централізованої бази еТТН буде платним для користувачів?

На період тестування системи доступ зі сторони держави не буде тарифікуватися. Після введення обовʼязкового використання еТТН обмін вже буде платним.

Деталі тарифікації поки узгоджуються на рівні держави

В якому вигляді буде реалізований сервіс: сайт/додаток чи щось інше?

«Вчасно» створив веб-кабінет та мобільну версію сервісу для того, щоб учасники вантажоперевезень (відправники, перевізники та одержувачі) могли працювати з електронними ТТН з комп’ютера, ноутбука, планшета чи телефона.

Доступні більше 20 інтеграцій по АРІ та готові рішення для облікових систем BAF/BAS/1С.

Окремо буде розроблено мобільний застосунок для водіїв та комірників. Він матиме спрощений функціонал та інтерфейс

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф

Зв'яжіться з відділом підтримки

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!