Порахуйте економію вашого бізнесу із «Вчасно»

Калькулятор паперових витрат — інструмент, який допоможе дізнатися, скільки ви насправді витрачаєте на документи

Порахувати
Калькулятор витрат на паперовий документообіг

Калькулятор економії

З «Вчасно.ЕДО» ви будете економити:

0
грн на рік
0
годин роботи вашої команди

Розрахунок вашої економії

  1. Ми порахували, що на кожному документі з «Вчасно» ваш співробітник економить від 15 хвилин часу.
  2. Середні витрати на друк та відправку документів складають від 65 грн. Це мінімальне значення з урахуванням втрати документів, помилок та повторних відправок.
Документообіг вашої компанії на рік:
0 шт.
Витрати на логістику:
0 грн
Витрати на друк:
0 грн
Витрати часу співробітників на опрацювання документів:
0 год
Еквівалент витрати часу до середньої ЗП в українських компаніях (з розрахунку 220 грн/година)
0 грн