Справедлива ціна для швидкого зростання вашого бізнесу

Приєднуйтесь до понад 700 тисяч компаній, які прискорюють свій документообіг за допомогою «Вчасно»

Web тарифи
Інтеграція

Базовий

Старт

Професійний

Максимальний

1 співробітник

до 2 співробітників включно

до 3 співробітників включно

від 3 співробітників

₴ 0

₴ 1800/рік

₴ 7200/рік

Договірна

лише 150 грн/міс. *з ПДВ

лише 600 грн/міс. *з ПДВ

Підписання вхідних документів

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Підписання та надсилання вихідних документів

25 на рік

250 на рік

2000 на рік

Без обмежень

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

50 останніх документів

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Ключі «Вчасно.КЕП»

Отримайте хмарні кваліфіковані електронні ключі — підписуйте документи швидко навіть з мобільного

1 комплект безкоштовно для ФОП

2 комплекти ключів

3 комплекти ключів

3 комплекти ключів

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

Підписання вхідних документів

Підписання та надсилання вихідних документів

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

Ключі «Вчасно.КЕП»

Отримайте хмарні кваліфіковані електронні ключі — підписуйте документи швидко навіть з мобільного

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

ФОП

Спеціальні умови для роботи з вашої облікової системи

₴ 780/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Юридичні особи

Робота з вашої облікової системи

₴ 4800/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Спробуйте більше можливостей сервісу «Вчасно» безкоштовно!

Перші 14 днів з повним функціоналом тарифу Максимальний

  • Без обмежень - Підписання вхідних документів
  • Без обмежень - Зберігання документів у хмарному архіві
  • Двохфакторна авторизація для співробітників
  • Внутрішнє погодження
  • Ярлики
  • Обовʼязкові поля
  • Коментарі зі співробітниками та контрагентами
  • Перевірка документів антивірусом
  • Індивідуальні права для кожного співробітника
  • Внутрішні документи
  • Сценарії документів
  • Додаткові параметри документів

Є запитання? Ми маємо відповіді

Що робити, якщо закінчились документи у діючому тарифному плані?

Перейти на новий тариф з більшою кількістю документів. Одразу після оплати ми активуємо новий тариф.

Чи можна переходити з тарифу на тариф?

Так, звісно, ви можете придбати тариф, але він стане активним, коли припинить дію ваш поточний тариф.

Чи є знижки і якщо є, то як їх отримати?

Ми маємо дисконти, виходячи з кількості юридичних осіб, які ви підключаєте, кількості користувачів та документів. Запит можна залишити тут

Як закривається послуга актами? Де і як їх отримати?

Послуги по тарифам закриваються одним актом на всю річну оплату. Акт надійде до вашого особистого кабінету

Що означає зберігання документів у хмарному архіві?

Дефакто ми необмежений час зберігаємо всі ваші документи на захищених серверах Amazon за межами України. Є обмеження перегляду останніх документів згідно вашого тарифного плану.

Що таке ключі Вчасно КЕП в тарифах?

З листопада 2021 року «Вчасно» є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та видає користувачам найсучасніші захищені кваліфіковані електронні підписи – хмарні КЕП. І вони вже передбачені в тарифних планах.

Підписуй документи просто з «Вчасно.КЕП»

Замовляйте захищені хмарні електронні ключі від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Вчасно Сервіс»

Залишились запитання — задайте їх нам