Понад 3500 інтеграцій різної складності

На шляху «Вчасно» безліч успішно реалізованих кейсів з інтеграції. Автоматизуйте роботу, підписуйте та відправляйте документи з будь-якої облікової системи або особистого кабінету вашого сайту.

Які можливості надає інтеграція з «Вчасно»

Масове завантаження документів

Відбір необхідних документів та завантаження їх до сервісу із зазначенням потрібних даних (Назва, номер, інформація про отримувача) та формат документу (XML/PDF)

Отримання статусів по документам

Зміна статусу документу після підписання його контрагентом не тільки в сервісі, а й у вашій обліковій системі.

Коментування документів

Можливість залишити будь-які уточнювальні запитання та коментарі до документів.

Дії над неактуальними документами

Можливість відхилити та видалити непотрібні документи.

Вивантаження документів

Можливість завантажити оригінали документів (XML, PDF тощо) або їх PDF-візуалізацію безпосередньо з вашої облікової системи.

Інтеграція з особистим кабінетом

Можливість підписати документ за допомогою сервісу «Вчасно» через ваш особистий кабінет.

Способи інтеграції

1

Використання готових рішень

Виконання ключових функцій через облікову систему замовника, за винятком підписання документів
2

Інтеграція з особистим кабінетом

Реалізація можливостей підписання документів з особистого кабінету вашого сайту
3

Повна інтеграція

Можливість автоматизувати будь-який бізнес-процес з облікової системи замовника

Прозора та гнучка ціна для автоматизації вашого бізнесу

ФОП

Спеціальні умови для роботи з вашої облікової системи

₴ 780/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Юридичні особи

Робота з вашої облікової системи

₴ 4800/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Рішення для інтеграції

РІШЕННЯ ДЛЯ SAP

Розроблені функціональні можливості:

  • Cелекційний екран збутових фактур
    • фільтрація збутових документів;
    • вибір документа для вивантаження – акт або рахунок
  • Документи для вивантаження і статус
    • список фактур та їхніх атрибутів;
    • статус документа на сервісі «Вчасно»;
    • індикація статусу завантаження
  • Попередній перегляд XML форми документів

ІНТЕГРАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ API

Актуальний опис API доступний за посиланням

Можливості такої інтеграції:

  • завантаження документів;
  • отримання статусів документів;
  • отримання оригіналів документів та їх PDF-візуалізації;
  • запит на відхилення та видалення документів;
  • отримання і відправлення коментарів до документу;
  • керування обліковими записами співробітників;
  • інтеграція з особистим кабінетом.

ОБРОБКА ДЛЯ 1С/BAF

ЗАВАНТАЖТЕ ЗОВНІШНЮ ОБРОБКУ

Інструкція по вибору обробки доступна за посиланням.

ВИКОНАЙТЕ ДОДАТКОВІ НАЛАШТУВАННЯ

  • Для 1С 8.2-8.3 для можливості експорту документів у форматі PDF, виконайте зміну конфігурації згідно з інструкцією для звичайної обробки, або для обробки з підписанням.
  • Для 1С 7.7 після запуску обробки відкрийте розділ «налаштування», в ньому поле «каталог компонент» і розмістіть посилання на каталог, в якому збережені додаткові файли.

ОЗНАЙОМТЕСЬ З ІНСТРУКЦІЄЮ З НАЛАШТУВАННЯ ОБРОБКИ

ОБРОБКА ДЛЯ 1С/BAF ЗУП (Зарплата і Управління Персоналом для України)

ЗАВАНТАЖТЕ ЗОВНІШНЮ ОБРОБКУ

МОДУЛЬ ІНТЕГРАЦІЇ ОБЛІКОВИХ ДАНИХ З «ВЧАСНО»

ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ МОДУЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ

Одна з найбільш розповсюджених ERP-систем у світі та Україні Microsoft Dynamics 365 Business Central має модуль, що дозволяє інтегрувати облікові дані з сервісом документообігу і електронного підпису «Вчасно».

Модуль Electronic Invoicing for Ukraine via Vchasno створений компанією Clarity Ukraine, яка є центром компетенції по Microsoft Dynamics 365 Business Central в Україні.

МОЖЛИВОСТІ ELECTRONIC INVOICING FOR UKRAINE VIA VCHASNO

  • завантажувати перелік документів з «Вчасно» у Business Central;
  • відслідковувати статуси документів з «Вчасно» і підписи у Business Central;
  • створювати первинні документи у Business Central на основі переліку документів з «Вчасно»;
  • процедура у Business Central з відкликання документів, в тому числі підписаних, з «Вчасно»;
  • перенос друкованого файлу документа з Business Central у «Вчасно».

ЗАВАНТАЖТЕ МОДУЛЬ

Модуль пройшов сертифікацію і має дозвіл на використання у Microsoft, та опублікований на порталі додатків Microsoft AppSource. Завантажити його ви можете за посиланням.

МОДУЛЬ «ІНТЕГРАЦІЯ З СЕРВІСОМ VCHASNO (ВЧАСНО)» Perfectum CRM+ERP

ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ МОДУЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ

Модуль «Інтеграція з сервісом Vchasno (Вчасно)» Perfectum CRM+ERP надає можливість вивантаження рахунків, договорів, актів і накладних в сервіс документообігу «Вчасно» для їх підписання, автоматичної зміни в системі статусу їх підпису і завантаження підписання PDF в CRM.

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ Perfectum CRM+ERP

  • в рахунках/договорах/накладних та актах з’являються додаткові кнопки для вивантаження PDF-файлу документа у «Вчасно»;
  • при натисканні на кнопку документи вивантажуються з прив’язкою до ЄДРПОУ клієнта (до якого він був прив’язаний) і з’являються у вашому кабінеті;
  • після того, як документ був підписаний двома сторонами, він автоматично вивантажиться в CRM і змінить статус на «Підписано» (за винятком рахунку – він не вимагає підпису другої сторони і не буде вивантажений).

ЗАВАНТАЖТЕ МОДУЛЬ

Завантажити модуль ви можете за посиланням.

ІНТЕГРАЦІЯ Dilovod ІЗ «ВЧАСНО.ЕДО»

ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ НОВОЮ ІНТЕГРАЦІЄЮ

Dilovod — українська онлайн-бухгалтерія для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності. Dilovod спрощує роботу підприємців та бухгалтерів, робить її ефективнішою.

МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ З СЕРВІСОМ «ВЧАСНО.ЕДО»

Надсилайте своїм контрагентам документи, сформовані в Dilovod, в один клік — рахунки, накладні, акти виконаних робіт, акти звірки взаєморозрахунків, а також, прайс-листи, звіти тощо. Підписуйте документи онлайн. Ваш контрагент і ви автоматично отримаєте повідомлення електронною поштою про підписання документів.

НАЛАШТУЙТЕ ІНТЕГРАЦІЮ з Dilovod

Економте час на відправку документів вашим контрагентам та збільшіть швидкість передачі даних. Інструкція з налаштування за посиланням.

Маєте запитання – залиште запит на інтеграцію