Понад 3500 інтеграцій різної складності
На шляху «Вчасно» безліч успішно реалізованих кейсів з інтеграції. Автоматизуйте роботу, підписуйте та відправляйте документи з будь-якої облікової системи або особистого кабінету вашого сайту.
Які можливості надає інтеграція з «Вчасно»
Масове завантаження документів
Отримання статусів по документам
Коментування документів
Дії над неактуальними документами
Вивантаження документів
Інтеграція з особистим кабінетом
Способи інтеграції
Використання готових рішень
Інтеграція з особистим кабінетом
Повна інтеграція
Прозора та гнучка ціна для автоматизації вашого бізнесу
ФОП
Спеціальні умови для роботи з вашої облікової системи
₴ 780/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ
- Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
- Коментарі з колегами та партнерами
- Тарифікація – поштучно за відправлені документи
Юридичні особи
Робота з вашої облікової системи
₴ 4800/рік - Доступ до API
+ 3,60 грн/документ
- Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
- Коментарі з колегами та партнерами
- Тарифікація – поштучно за відправлені документи
Рішення для інтеграції
РІШЕННЯ ДЛЯ SAP
Розроблені функціональні можливості:
- Cелекційний екран збутових фактур
- фільтрація збутових документів;
- вибір документа для вивантаження – акт або рахунок
- Документи для вивантаження і статус
- список фактур та їхніх атрибутів;
- статус документа на сервісі «Вчасно»;
- індикація статусу завантаження
- Попередній перегляд XML форми документів
ІНТЕГРАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ API
Актуальний опис API доступний за посиланням
Можливості такої інтеграції:
- завантаження документів;
- отримання статусів документів;
- отримання оригіналів документів та їх PDF-візуалізації;
- запит на відхилення та видалення документів;
- отримання і відправлення коментарів до документу;
- керування обліковими записами співробітників;
- інтеграція з особистим кабінетом.
ОБРОБКА ДЛЯ 1С/BAF
ЗАВАНТАЖТЕ ЗОВНІШНЮ ОБРОБКУ
- 1С 8.2-8.3 – звичайна версія, також версія з підписанням.
- 1С 8.3 (керовані форми)/BAF – файл із зовнішньою обробкою.
- Версія 1С 7.7 – файл із зовнішньою обробкою та додаткові файли для правильної роботи зовнішньої обробки.
Інструкція по вибору обробки доступна за посиланням.
ВИКОНАЙТЕ ДОДАТКОВІ НАЛАШТУВАННЯ
- Для 1С 8.2-8.3 для можливості експорту документів у форматі PDF, виконайте зміну конфігурації згідно з інструкцією для звичайної обробки, або для обробки з підписанням.
- Для 1С 7.7 після запуску обробки відкрийте розділ «налаштування», в ньому поле «каталог компонент» і розмістіть посилання на каталог, в якому збережені додаткові файли.
ОЗНАЙОМТЕСЬ З ІНСТРУКЦІЄЮ З НАЛАШТУВАННЯ ОБРОБКИ
- 1С 8.2-8.3: звичайна версія – коротка інструкція, повна, та інструкція по роботі з внутрішніми документами.
- Версія з підписанням – інструкція по встановленню та налаштуванню.
- 1С 8.3 (керовані форми)/BAF: інструкція по встановленню та налаштуванню.
ОБРОБКА ДЛЯ 1С/BAF ЗУП (Зарплата і Управління Персоналом для України)
ЗАВАНТАЖТЕ ЗОВНІШНЮ ОБРОБКУ
- 1С/BAF 8.3 (Зарплата і Управління Персоналом для України) – завантажити версію
- Інструкція з встановлення
МОДУЛЬ ІНТЕГРАЦІЇ ОБЛІКОВИХ ДАНИХ З «ВЧАСНО»
ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ МОДУЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ
Одна з найбільш розповсюджених ERP-систем у світі та Україні Microsoft Dynamics 365 Business Central має модуль, що дозволяє інтегрувати облікові дані з сервісом документообігу і електронного підпису «Вчасно».
Модуль Electronic Invoicing for Ukraine via Vchasno створений компанією Clarity Ukraine, яка є центром компетенції по Microsoft Dynamics 365 Business Central в Україні.
МОЖЛИВОСТІ ELECTRONIC INVOICING FOR UKRAINE VIA VCHASNO
- завантажувати перелік документів з «Вчасно» у Business Central;
- відслідковувати статуси документів з «Вчасно» і підписи у Business Central;
- створювати первинні документи у Business Central на основі переліку документів з «Вчасно»;
- процедура у Business Central з відкликання документів, в тому числі підписаних, з «Вчасно»;
- перенос друкованого файлу документа з Business Central у «Вчасно».
ЗАВАНТАЖТЕ МОДУЛЬ
Модуль пройшов сертифікацію і має дозвіл на використання у Microsoft, та опублікований на порталі додатків Microsoft AppSource. Завантажити його ви можете за посиланням.
МОДУЛЬ «ІНТЕГРАЦІЯ З СЕРВІСОМ VCHASNO (ВЧАСНО)» Perfectum CRM+ERP
ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ МОДУЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ
Модуль «Інтеграція з сервісом Vchasno (Вчасно)» Perfectum CRM+ERP надає можливість вивантаження рахунків, договорів, актів і накладних в сервіс документообігу «Вчасно» для їх підписання, автоматичної зміни в системі статусу їх підпису і завантаження підписання PDF в CRM.
ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ Perfectum CRM+ERP
- в рахунках/договорах/накладних та актах з’являються додаткові кнопки для вивантаження PDF-файлу документа у «Вчасно»;
- при натисканні на кнопку документи вивантажуються з прив’язкою до ЄДРПОУ клієнта (до якого він був прив’язаний) і з’являються у вашому кабінеті;
- після того, як документ був підписаний двома сторонами, він автоматично вивантажиться в CRM і змінить статус на «Підписано» (за винятком рахунку – він не вимагає підпису другої сторони і не буде вивантажений).
ЗАВАНТАЖТЕ МОДУЛЬ
Завантажити модуль ви можете за посиланням.
ІНТЕГРАЦІЯ Dilovod ІЗ «ВЧАСНО.ЕДО»
ЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ НОВОЮ ІНТЕГРАЦІЄЮ
Dilovod — українська онлайн-бухгалтерія для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності. Dilovod спрощує роботу підприємців та бухгалтерів, робить її ефективнішою.
МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ З СЕРВІСОМ «ВЧАСНО.ЕДО»
Надсилайте своїм контрагентам документи, сформовані в Dilovod, в один клік — рахунки, накладні, акти виконаних робіт, акти звірки взаєморозрахунків, а також, прайс-листи, звіти тощо. Підписуйте документи онлайн. Ваш контрагент і ви автоматично отримаєте повідомлення електронною поштою про підписання документів.
НАЛАШТУЙТЕ ІНТЕГРАЦІЮ з Dilovod
Економте час на відправку документів вашим контрагентам та збільшіть швидкість передачі даних. Інструкція з налаштування за посиланням.