BusMarket Group — молода і динамічна команда під брендом BM Parts.
Компанія пропонує широкий асортимент запасних частин, технічних рідин на легкові та комерційні автомобілі, а також — спецодяг, розхідники, обладнання та інструменти для автомайстерень. BM Parts проводить регулярні тренінги для партнерів.
BM Parts обирає сервіс електронного документообігу «Вчасно», бо це втілює одну з цінностей компанії — інноваційнійсть. З великою кількістю торгових точок та контрагентів, а також зважаючи на об’єми замовлень, — очевидне рішення спростити та пришвидшити роботу компанії.
Автоматизація процесів і клієнтоорієнтованість — база сучасного бізнесу. Залучаємо підприємство в цифровізацію відповідно до вимог часу та формуємо бізнес-тренд на використання електронних документів у державі.
Результати впровадження ЕДО за рік
Проблеми з паперовими документами — неочікувані та неочевидні моменти
Із розвитком і розширенням компанії Busmarket Group стикнулися з такими неочікуваними для себе проблемами:
-
1Дуже довгий друк документів.
-
2Значна частина документів не поверталася від контрагентів.
-
3Неефективне використання менеджерів.
Порахували, що витратили лише на передрук документів ~300 000 грн. До того ж, для їхнього підписання і перепідписання треба було додатково залучати менеджерів, витрачати їхній час.
Зручні інструменти для роботи з документами у бухгалтерії
У цифровізації бухгалтерія не хоче відставати та прагне мати зручні інструменти для роботи з документами.
В BM Parts Busmarket Group була велика незручність у пошуку та затримці документів. Найболючіше — проблема збирання документів від контрагентів.
Як додатковий бонус до впровадження «Вчасно.ЕДО» бухгалтерія отримала дуже швидкий пошук. Не треба бігти в архів, тягати важкі папки — отримуєш потрібний документ клікнувши кнопкою.
Також важливими для компанії були аспекти безпеки та конфіденційності інформації: папери не валяються на столах працівників, не губляться.
У BM Parts перехід на ЕДО почали із таких документів: накладні, накладні на повернення, договори, додаткові угоди, акти звіряння взаєморозрахунків.
Крім того, набагато легше виправляти помилки у документах саме в електронному форматі.
Вже за кілька місяців зменшили час на підписання документів на 30%
Від години до півтори могло піти у диспетчера тільки на те, щоб роздрукувати та підписати необхідні документи.
Наш рекорд — ящик паперу на один виїзд, а скільки було часу витрачено на розбір і підписання документів із клієнтом…
У «Вчасно.ЕДО» ми розуміємо, на якому етапі знаходиться документ. Раніше ж було два статуси документів: вони або є, або нема. Невідомо де вони: у клієнта, у дорозі до клієнта, у дорозі від клієнта до нас, усередині компанії.
Busmarket Group отримали позитивні зміни вже за кілька місяців після впровадження ЕДО. В цілому полегшилася робота, відповідно зросла швидкість сервісу для клієнтів.
На 30% зменшилося опрацювання часу документів. А це значить, що на 30% і більше швидше отримують товар клієнти та партнери.
Дивіться детальніше у відео-кейсі:
-
1Переваги ЕДО для бухгалтерії, відділу логістики та продажів
-
2Як проходить процес підписання в ЕДО з контрагентами
-
3Основні етапи впровадження ЕДО для ІТ команди
-
4ERP та інтеграція — як це працює
-
5Складнощі — як вирішували в роботі з клієнтами
-
6Внутрішні документи
Дізнайтесь більше про «Вчасно»
Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.