Сфера діяльності:
Роздрібна торгівля
Посада в компанії:
Директор
Розмір компанії:
Більше 1000 працівників

ЕДО: досвід впровадження від BusMarket Group — провідного дистриб’ютора автозапчастин

BusMarket Group — молода і динамічна команда під брендом BM Parts.

Компанія пропонує широкий асортимент запасних частин, технічних рідин на легкові та комерційні автомобілі, а також — спецодяг, розхідники, обладнання та інструменти для автомайстерень. BM Parts проводить регулярні тренінги для партнерів.

BM Parts обирає сервіс електронного документообігу «Вчасно», бо це втілює одну з цінностей компанії — інноваційнійсть. З великою кількістю торгових точок та контрагентів, а також зважаючи на об’єми замовлень, — очевидне рішення спростити та пришвидшити роботу компанії.

Автоматизація процесів і клієнтоорієнтованість — база сучасного бізнесу. Залучаємо підприємство в цифровізацію відповідно до вимог часу та формуємо бізнес-тренд на використання електронних документів у державі.

Андрій Федюк
директор з продажів
Лілія Савчук
фінансова директорка
Віталій Тополюк
директор з логістики
Кирило Савчук
директор з інформаційних технологій

Результати впровадження ЕДО за рік

більше 1 млн вихідних документів
2944 контрагентів залучено в ЕДО
економія ~70 млн грн прямих витрат на документообіг

Проблеми з паперовими документами — неочікувані та неочевидні моменти

Із розвитком і розширенням компанії Busmarket Group стикнулися з такими неочікуваними для себе проблемами:

  • 1
    Дуже довгий друк документів.
  • 2
    Значна частина документів не поверталася від контрагентів.
  • 3
    Неефективне використання менеджерів.

Порахували, що витратили лише на передрук документів ~300 000 грн. До того ж, для їхнього підписання і перепідписання треба було додатково залучати менеджерів, витрачати їхній час.

Зручні інструменти для роботи з документами у бухгалтерії

У цифровізації бухгалтерія не хоче відставати та прагне мати зручні інструменти для роботи з документами.

В BM Parts Busmarket Group була велика незручність у пошуку та затримці документів. Найболючіше — проблема збирання документів від контрагентів.

Як додатковий бонус до впровадження «Вчасно.ЕДО» бухгалтерія отримала дуже швидкий пошук. Не треба бігти в архів, тягати важкі папки — отримуєш потрібний документ клікнувши кнопкою.

Також важливими для компанії були аспекти безпеки та конфіденційності інформації: папери не валяються на столах працівників, не губляться.

У BM Parts перехід на ЕДО почали із таких документів: накладні, накладні на повернення, договори, додаткові угоди, акти звіряння взаєморозрахунків.

Крім того, набагато легше виправляти помилки у документах саме в електронному форматі.

Вже за кілька місяців зменшили час на підписання документів на 30%

Від години до півтори могло піти у диспетчера тільки на те, щоб роздрукувати та підписати необхідні документи.

Наш рекорд — ящик паперу на один виїзд, а скільки було часу витрачено на розбір і підписання документів із клієнтом…

У «Вчасно.ЕДО» ми розуміємо, на якому етапі знаходиться документ. Раніше ж було два статуси документів: вони або є, або нема. Невідомо де вони: у клієнта, у дорозі до клієнта, у дорозі від клієнта до нас, усередині компанії.

Busmarket Group отримали позитивні зміни вже за кілька місяців після впровадження ЕДО. В цілому полегшилася робота, відповідно зросла швидкість сервісу для клієнтів.

На 30% зменшилося опрацювання часу документів. А це значить, що на 30% і більше швидше отримують товар клієнти та партнери.

Дивіться детальніше у відео-кейсі:

  • 1
    Переваги ЕДО для бухгалтерії, відділу логістики та продажів
  • 2
    Як проходить процес підписання в ЕДО з контрагентами
  • 3
    Основні етапи впровадження ЕДО для ІТ команди
  • 4
    ERP та інтеграція — як це працює
  • 5
    Складнощі — як вирішували в роботі з клієнтами
  • 6
    Внутрішні документи

Дізнайтесь більше про «Вчасно»

Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.

Було корисно? Поділіться статтею