Чому відмовилися від паперу
У відносинах банка і клієнтів-підприємців є багато документів: договори, акти виконаних робіт, тощо. Щомісяця на все це менеджери витрачають багато часу.
Для того, щоб зменшити витрати і на папір, і на його пересилку банк вирішив перейти на електронний обмін документами. А звільнений час працівників — використовувати для залучення нових клієнтів.
Користувачі послуг “monobank I Universal Bank” звикли отримувати максимально високий рівень сервісу. Тому при виборі рішення вирішальними були зручність та надійність.
Серед усіх наявних на ринку провайдерів банк обрав сервіс “Вчасно”. Він дозволяє здійснювати надійний обмін електронними документами, які верифіковано за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). До того ж, його легко почати використовувати: необхідно лише зареєструватися на сайті, немає потреби встановлювати додаткове програмне забезпечення.
Які документи перевели в цифрові
Банк повністю відмовився від паперових документів при підключенні та наданні послуги “Покупка частинами” для ФОП-партнерів. За її умовами підприємець-власник картки “monobank” має відкрити поточний рахунок в АТ “УНІВЕРСАЛ БАНК”.
На підготовку і запуск нового процесу витратили менше місяця.
Тепер клієнт-ФОП може відкрити рахунок і обмінюватися всіма документами за послугою “Покупка частинами” в електронному вигляді. Це спрощує комунікацію між клієнтом та банком та виключає необхідність відвідувати відділення для відкриття рахунку.
Як все відбувається
Клієнт реєструється на сайті “Вчасно”, що займає лічені хвилини. Необхідні для відкриття рахунку документи підписує кваліфікованим електронним підписом/електронно-цифровим підписом (ті, що його потребують). Миттєво відправляє їх через сервіс банку, вказавши лише код ЄДРПОУ та email. Протягом двох днів там же отримує повідомлення від менеджера фінустанови. Жодного візиту до банку, а отже – економія часу для клієнта та зручність при відкритті рахунку. До того ж, документи, якими обмінюється банк і клієнт через сервіс, мають повну юридичну силу, що є важливим у випадку будь-яких суперечок або перевірок.
-
1Як пояснили клієнтамСервіс є легким для сприйняття, тому проблем із впровадженням не виникало. Банк підготував покрокові інструкції та відеоролики, як відкривати рахунок та користуватися електронним обміном документів. Те, що не треба тепер носити папірці у відділення, влаштувало і клієнтів, і працівників. А отже переконувати і доводити доцільність нікому не довелося.
-
2Що отрималиЕлектронний обмін документами суттєво економить час працівників банку. Тепер менеджери більше працюють над залученням нових клієнтів замість нудної роботи з папірцями. А це суттєвий аргумент на користь відмови від паперу. Від впровадження електронного документообігу виграли всі. Банк оптимізував бізнес-процеси і, тим самим, створив додаткову перевагу для клієнтів — зручний сервіс та проста процедура підключення.
Дізнайтесь більше про «Вчасно»
Замовте консультацію!
Дізнайтесь, як впровадити електронний документообіг у вашій компанії та як завдяки електронному документообігу спростити роботу з документами.