Сфера діяльності:
Послуги
Посада в компанії:
Спеціаліст
Розмір компанії:
501-1000 працівників

Як оптимізувати бізнес-процеси завдяки цифровим сервісам? Досвід компанії Lifecell

Для компанії, яка веде торговельну діяльність, заключення договорів, обмін документацією, готівкові розрахунки та видача фіскальних чеків — невід’ємна частина бізнес-процесу. Важливо, щоб усе було організовано максимально просто та прозоро. Саме тому поетапне впровадження цифрових сервісів — це чи не єдиний шлях досягнення поставленої мети.

Вікторія Похиленко
cпеціалістка відділу адміністрування та ціфровізації процесів офісного управління ТОВ «Lifecell»

Поетапне впровадження сервісів «Вчасно»

2017 р. — пілотний проєкт ЕДО
2018 р. — початок роботи/підписання перших договорів
2022 р. — видача КЕПів співробітникам
2022 р. — підключення «Вчасно.Каса» для виїзної торгівлі

Результати за 6 років

Збережено ~10 000 пачок паперу — а це ~600 дерев
Підключено 682 співробітника до ЕДО
Підключено 40+ електронних кас
Переведено в цифру ~21 процес різних напрямків
Безпечне зберігання документів у Е-архіві
Відвантаження будь-якої кількості товару за 2 хв зі смартфону
Підписання документів через Face ID чи відбитком пальця

Читайте також: Як долучити 600 співробітників до системи ЕДО? Досвід впровадження Lifecell

Після повного переведення документообігу компанії в електронний вигляд поступово та закономірно виникло питання зручного підписання документів та видачі електронних ключів задіяним до цього процесу співробіникам. Тоді ми звернули увагу на ще один сервіс «Вчасно» — хмарні підписи «Вчасно.КЕП».

Чому ми обрали «Вчасно.КЕП»:

  • Легко підписувати документи за допомогою застосунку в телефоні та верифікації Face ID або відбитку пальця. Або через браузер у сервісі;
  • Можна створювати попередні заявки на отримання КЕП новими працівниками;
  • Можна блокувати КЕПи працівників, які звільнилися або змінили посаду.

Про підключення електронних кас

 

Ще у 2014 році ми запустили проєкт, в якому реалізували класичну пересувну торгівлю. Під кожного торговельного представника в системі обліку компанії створювався персональний пересувний склад, роль якого фактично виконував службовий автомобіль.

Нам потрібно було подбати про наявність продукції у віддалених від регіональних складів містах та селах країни. А також побудувати якісну дистрибуцію з ефективними інструментами керування логістикою, щоб уникнути дефіциту наших продуктів.

Як було до «Вчасно.Каса»: дороге фіскальне обладнання

Продаж товарів здійснювався за допомогою спеціального програмно-апаратного комплексу: компактного захищеного терміналу зі сканером штрих-кодів та портативного фіскального реєстратора із вмонтованим GSM-модулем для передання даних онлайн.

Пристрої мали потужні вбудовані акумулятори, були укомплектовані мережевими та автомобільними зарядками, сумкою для перенесення та транспортування. Тобто всім необхідним для комфортної тривалої автономної роботи «в полях». Керувало всім цим «залізом» спеціальне програмне забезпечення, інтегроване з обліковою системою компанії. На той час це було досить прогресивне рішення, але не дуже дешеве.

Як працює тепер із «Вчасно.Каса»: смартфон як головний інструмент торгівлі

Зараз менеджер з продажу, використовуючи свій службовий Android смартфон, може за дві хвилини (насправді ще менше) зробити відвантаження будь-якої кількості та асортименту продукції. Також йому доступні всі необхідні логістичні, звітні та аналітичні функції. При цьому бек-офісу взагалі нічого не потрібно проводити чи прискіпливо контролювати — усі транзакції відбуваються автоматизовано, супроводжуються нотифікаціями у вигляді SMS- та e-mail-повідомлень.

Усе це суттєво економить ресурси. Це відбувається завдяки заощадженням на:

  • 1
    постійному сервісному обслуговуванні обладнання;
  • 2
    ремонті та оновленні апаратів;
  • 3
    часі відповідальних працівників.

Насамперед радимо не боятися впроваджувати інновації та зміни. Навіть якщо саме словосполучення «програмний реєстратор розрахункових операцій» викликає у вас тривогу та різке небажання зв’язуватися з цим, просто знайте — робота з цифровою касою набагато легша та зручніша, ніж із залізною. І це стосується як запуску з усіма початковими реєстраціями торгових точок, кас та касирів, так і повсякденного використання продукту.

Великим компаніям інтеграція з обліковою системою дасть змогу значно зекономити ресурси та посилити контроль над активами. Малим компаніям та фізичним особам-підприємцям радимо звернути увагу на готові рішення, які широко представлені на ринку надавачів послуг ПРРО.

Загалом у lifecell вважають, що можливість працювати з цифровими сервісами — це потужний і необхідний крок на шляху діджиталізації нашої країни.

Дізнайтесь більше про «Вчасно»

Замовте консультацію!
Дізнайтесь, як впровадити електронний документообіг у вашій компанії та як завдяки електронному документообігу спростити роботу з документами.

Було корисно? Поділіться статтею