Сфера діяльності:
Логістика
Посада в компанії:
Менеджер з продажів
Розмір компанії:
Більше 1000 працівників

Перемоги компанії “Нова Пошта”: результати використання електронного документообігу за рік

  • які проблеми були вирішені “Новою Поштою” за допомогою впровадження ЕДО
  • які були змінені процеси в компанії
  • яких результатів було досягнено за допомогою роботи у “Вчасно”

Лише за 2018 рік компанія зекономила:

4570 робочих годин
571 людино-годину
~100 000 грн витрат

Як почався шлях переходу на ЕДО групою компаній "Нова Пошта"?

У 2017 році компанія прийняла рішення про необхідність переходу на електронний документообіг і обрала для цього сервіс M.E.Doc. Однак перехід на цей сервіс не приніс бажаних результатів через низку причин:

  • Платність сервісу для контрагентів;
  • Необхідність інтеграції чи відсутність M.E.Doc;
  • Зменшення довіри до сервісу після вірусної атаки (вірус “PetyA”, червень 2017)

Відтак у компанії почали шукати альтернативу, відштовхуючись від основних завдань:

  • 1
    Зручність для клієнта:
    без додаткових витрат; легкий перехід; високий рівень безпеки; відсутність додаткових інтеграцій.
  • 2
    Безпечність для клієнта:
    високий рівень безпеки; інтеграція з існуючими процесами та ERP.

Свій вибір група компаній зупинила на сервісі "Вчасно", першою компанією в ланцюжку переходу на ЕДО від "Вчасно" стала "Пост Фінанс". В процесі переходу на "Вчасно" для "Нової Пошти" реалізоване спеціальне рішення Vbox, яке дозволяє підписувати 10 000 документів протягом 30 хвилин та XML-документів на 100 000 рядків протягом 3 хвилин.

Вже через пів року були отримані перші справжні результати. Близько 100 000 грн витрат було зекономлено за рахунок відмови від паперових документів. Також відбулося пришвидшення закриття періоду в обліковій системі - клієнти отримують акти кожного 2 числа наступного місяця. Підписання документів стало в 36 разів швидше. А ключовим зі сторони контрагента стала можливість підписання великої кількості документів безпосередньо з ERP контрагента.

Спеціальне рішення Vbox дозволяє підписувати

10 000 документів протягом 30 хвилин
XML-документів на 100 000 рядків протягом 3 хвилин

Дізнайтесь більше про «Вчасно»

Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.

Було корисно? Поділіться статтею