Лише за 2018 рік компанія зекономила:
Як почався шлях переходу на ЕДО групою компаній "Нова Пошта"?
У 2017 році компанія прийняла рішення про необхідність переходу на електронний документообіг і обрала для цього сервіс M.E.Doc. Однак перехід на цей сервіс не приніс бажаних результатів через низку причин:
- Платність сервісу для контрагентів;
- Необхідність інтеграції чи відсутність M.E.Doc;
- Зменшення довіри до сервісу після вірусної атаки (вірус “PetyA”, червень 2017)
Відтак у компанії почали шукати альтернативу, відштовхуючись від основних завдань:
-
1Зручність для клієнта:без додаткових витрат; легкий перехід; високий рівень безпеки; відсутність додаткових інтеграцій.
-
2Безпечність для клієнта:високий рівень безпеки; інтеграція з існуючими процесами та ERP.
Свій вибір група компаній зупинила на сервісі "Вчасно", першою компанією в ланцюжку переходу на ЕДО від "Вчасно" стала "Пост Фінанс". В процесі переходу на "Вчасно" для "Нової Пошти" реалізоване спеціальне рішення Vbox, яке дозволяє підписувати 10 000 документів протягом 30 хвилин та XML-документів на 100 000 рядків протягом 3 хвилин.
Вже через пів року були отримані перші справжні результати. Близько 100 000 грн витрат було зекономлено за рахунок відмови від паперових документів. Також відбулося пришвидшення закриття періоду в обліковій системі - клієнти отримують акти кожного 2 числа наступного місяця. Підписання документів стало в 36 разів швидше. А ключовим зі сторони контрагента стала можливість підписання великої кількості документів безпосередньо з ERP контрагента.
Спеціальне рішення Vbox дозволяє підписувати
Дізнайтесь більше про «Вчасно»
Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.