Сфера діяльності:
Роздрібна торгівля
Посада в компанії:
Бухгалтер
Розмір компанії:
Більше 1000 працівників

100 тисяч оцифрованих документів і легке проходження перевірок: досвід мережі продуктових магазинів «Фора»

Фора — мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому.

Ми наважилися на впровадження ЕДО у 2019 році. Зараз весь документообіг електронний, окрім документів тих партнерів, які поки не перейшли на такий сервіс.

Які очевидні переваги мають оцифровані бізнес-процеси та як легко проходити перевірки, розповідає головна бухгалтерка мережі Юлія Танцура.

Юлія Танцура
головна бухгалтерка мережі «Фора»

Результати впровадження ЕДО

за рік перевели в ЕДО майже 100 000 документів — ~ 73% від усіх
маємо понад 1500 активних КЕПів
візування та підписання договору займає 1 день
жодних мішків із документами

Раніше альтернатив ЕДО не існувало

Ми роками працювали з паперовими документами від партнерів, оскільки альтернатив не було. Кожні три місяці вивозили документи в архів і коридори були завалені мішками з паперами.

Через те, що наші магазини є в райцентрах і селах, логістика документів — це великий виклик. Тож з 2019 року ми наважилися на впровадження ЕДО.

Які труднощі виникали під час впровадження ЕДО?

Ми почали впровадження ЕДО з двох департаментів: адміністративного та маркетингового. А з початком пандемії працювати у «Вчасно» погодилися всі. Нам пощастило, бо ми вже були готові до віддаленої роботи і мали налаштовані архіви.

Спершу деякі співробітники та партнери сприйняли нововведення без особливого ентузіазму і не хотіли відмовлятися від паперу. Однак і COVID-19, і повномасштабне вторгнення показали, що отримувати гроші та послуги можна швидше, а співпрацювати з партнерами — легше і з будь-якої локації.

Зараз у папері залишилися лише документи з тими контрагентами, яким поки складно впровадити ЕДО — комунальні підприємства та ЖЕКи. Наприклад, у невеликих містечках та селах.

Переваги користування ЕДО

  • 1
    Простіші перевірки
    Ми велика компанія, тож зобов’язані щороку проходити аудит. Тепер за документами для перевірки не треба їздити в архів. Всі документи надаємо в електронному вигляді, що набагато швидше та простіше.
  • 2
    Швидкість
    Почасти підписання договору затримує початок партнерства. Тепер візування та підписання паперового договору замість тижня займає 1 день.
  • 3
    Збереження інформації
    В умовах війни, а разом з тим систематичних атак і обстрілів, папір — це ненадійне джерело зберігання документів. З ЕДО перейматися через це не потрібно.
  • 4
    Мінімізація помилок
    Помилка в цифрах чи неправильне формулювання у договорі може дорого обійтися бізнесу. В електронному документі такі помилки робляться рідше, оскільки людський фактор зводиться до мінімуму: є автовиправлення, можливість внести правки чи оперативно перезавантажити документ.

Подальші плани щодо автоматизації бізнес-процесів

Звісно, ми будемо автоматизовувати і цифровізувати процеси й надалі. До кінця 2024 року плануємо зробити понад 2000 активних КЕПів для наших співробітників. Наразі в електронний формат переведена більшість касових документів, а далі запровадимо електронні накладні та ТТН.

Попри 73% оцифрованих документів ми не зупинимося і продовжимо рухатися в цьому напрямку. Цифровізація дозволяє бізнесу рухатися вперед і працювати ефективніше, а отже — заробляти більше.

Дізнайтесь більше про «Вчасно»

Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.

Було корисно? Поділіться статтею