Результати впровадження еТТН
Якою була мотивація?
«Кюне і Нагель» — це досить велика компанія, яка має складні бізнес-процеси. Для того, аби змінити чи перебудувати звичний механізм роботи потрібно багато часу та зусиль. Враховуючи, що еТТН у майбутньому стануть обов’язковими, важливо підготуватися заздалегідь.
Ще одним мотивуючим фактором стали наші клієнти. Вони зацікавилися еТТН, а деякі розпочали впровадження і зараз є значно прогресивнішими у цьому питанні. Як сервісна компанія, ми дуже цінуємо наших клієнтів, тому завжди стараємося не відставати від них і слідкувати за тенденціями.
Процес переходу на еТТН складніший, більш комплексний і потребує багато зусиль. У кожної компанії це індивідуально, залежно від кількості учасників, внутрішніх процесів тощо. Проте результат переходу точно принесе багато переваг як для компанії і перевізників, так і для клієнтів.
Чому варто почати впровадження еТТН вже зараз?
Згідно з постановою від 30 травня 2024 року, еТТН стане обовʼязковою для всіх учасників перевезення. Протягом наступних двох років такий експериментальний проєкт буде реалізовуватися Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури.
еТТН — це про економію часу та ресурсів, мінімізацію людського фактору та корупційних ризиків. Цифрові товарно-транспортні накладні забезпечать швидкий обмін інформацією між всіма сторонами перевезень і зменшать ризики втрати чи пошкодження документів.
Впроваджувати еТТН варто вже зараз, адже це чудова нагода протестувати сервіс безкоштовно, підготувати співробітників заздалегідь, а також виявити і виправити проблемні місця. До того ж, еТТН — це перший крок до eCRM.
Які переваги електронних ТТН над паперовими?
Електронні ТТН мають ряд переваг над паперовими. Так, для електронної ТТН достатньо однієї паперової копії, яку можна викинути опісля. Електронний оригінал накладної потрібно підписати тільки 1 раз замість трьох.
Електронна ТТН доступна всім учасникам, а загубити чи пошкодити її — неможливо.
Загалом тестування проходить поступово. Створення і підписання ТТНок — це просто, ми швидко розібралися і навчили нашу команду. У майбутньому плануємо це автоматизувати, щоб не створювати все вручну.
Які труднощі виникали під час впровадження і тестування еТТН?
Загалом тестування проходить поступово. Створення і підписання ТТНок — це просто, ми швидко розібралися і навчили нашу команду. У майбутньому плануємо це автоматизувати, щоб не створювати все вручну.
Робота з актами давалася складніше, до неї потрібно звикнути. Проте і тут сервіс гарно продуманий. За наявності будь-якого акту, його можуть створювати як вантажовідправник, так і вантажоодержувач. Водієві не потрібно створювати акти, він може переглядати чи підписувати їх зі свого мобільного телефону.
Також за теперішньої ситуації в Україні, залишаєтьсяпитання щодо стабільного електропостачання і наявності інтернету. Коли водій знаходитиметься у дорозі чи на віддаленому складі, можуть виникнути певні складнощі. До прикладу, на наших складах є генератор, гостьовий WiFi, але ми ніколи не можемо знати коли і де буде вивантажуватися водій. Тому це питання відкрите зараз у багатьох компаній.
Отримані переваги
У майбутньому сервіс еТТН принесе великі результати тим, хто наважився почати перехід раніше. Проте на етапі тестування ми вже можемо виділити суттєві переваги.
Швидкість. еТТН можна безпечно підписувати «Вчасно.КЕП», Дія.Підпис та будь-якими іншими кваліфікованими електронними підписами
Економія часу і людських ресурсів. Не потрібно витрачати багато часу на підготовку і обробку ТТН, які мають повернутися, щоб зібрати їх від перевізників і передати клієнтам.
Мобільність. Мобільна версія кабінету «Вчасно.ТТН» дозволяє водіям і всім учасникам перевезень працювати з еТТН з будь-якого місця у зручний час.
З часом еТТН точно стане як ЕДО. Погодьтеся, всі сервіси для роботи з документами спочатку сприймалися як щось незрозуміле та складне, а вже зараз компанії не можуть уявити свої бізнес-процеси без них.
Як швидко запровадити eTTН у вашій компанії?
Дізнайтеся більше про сервіс «Вчасно.ТТН», щоб зменшити витрати та заощадити час на обробку документів.