Результати впровадження ЕДО
Про причини переходу на ЕДО
«Укртелеком» — велика телекомунікаційна компанія, філії якої розподілені по всій країні. І оскільки масштаби з кожним роком ростуть, а складних бізнес-процесів стає ще більше — потрібно на це реагувати. І відповіддю на таку потребу стала автоматизація.
ЕДО це не новий для нас проєкт, адже з ним ми працюємо з 2015 року. Впроваджували електронний документообіг не революційним, а, радше, еволюційним шляхом. Оскільки сервіс «Вчасно.ЕДО» постійно видозмінюється і розвивається, то ми стараємося використовувати її на максимум.
Діджиталізація пришвидшилася у часи епідемії коронавірусу, а з початком повномасштабного вторгнення віддалена робота та підписання документів онлайн стало нормою. Це допомогло компанії «Укртелеком» не втратити час, ресурси та мати можливості продовжувати роботу.
Як побороти спротив замовників?
З власного досвіду можу сказати, що жодну діджитал-трансформацію спочатку не сприймають позитивно. На початкових етапах, звичайно, був невеликий супротив. Ба більше, подекуди він є і зараз, оскільки замовники ставляться до електронного документообігу скептично і недовірливо.
Ми впроваджуємо розширені можливості системи, а також пояснюємо та показуємо ефективність того, що робимо. Це звичний для нас процес, який поступово будує більшу лояльність людей до цифровізації.
Суттєві переваги ЕДО не змусять себе чекати
-
1ШвидкістьЗ легкістю вдалося скоротити час підписання документів до 1-2 днів (замість 7-10 у паперовому вигляді). На зараз «Укртелеком» перевів понад 30 видів документів у «Вчасно.ЕДО». Кожен — невід’ємна частина того чи іншого бізнес-процесу компанії. Пришвидшення від 3 до інколи 5 разів — це серйозний позитивний вплив на роботу бізнесу.
-
2Економія коштівСуттєва перевага для кожного бізнесу — зменшення витрат на друк паперових документів, а згодом їх пересилання чи архівування. Завдяки цьому щомісяця економимо близько 1 мільйона гривень.
Які риси характеризують якісного провайдера?
Для будь-якого бізнесу надзвичайно важливим є спектр можливостей сервісу ЕДО, а також змога адаптувати їх під власні потреби. Погодьтеся, два схожих бізнеси можуть мати дуже різні потреби і завдання.
Не менш важливими є надійність, якісна підтримка технологічного рішення, стабільність і надійність системи. І, звісно, ознакою справді хорошого провайдера є команда та служба підтримки, орієнтовані на результат.
Попри великий досвід використання ЕДО — розвиватися є куди
На майбутнє плануємо два основні вектори розвитку. Перший — плануємо ще активніше працювати у «Вчасно.ЕДО» з контрагентами і збільшувати зовнішні типи документів в обігу.
Другий – оцифрувати всі документи, що залишилися поки у паперовому форматі.
Хочемо звільнити час співробітників для більш творчої роботи замість рутини з папірцями.
Читайте також: Одна з найбільших ІТ-шкіл країни майже не друкує документи: Hillel IT School максимально автоматизує процеси у «Вчасно»
Якому бізнесу необхідно цифровізовуватися вже зараз?
Якщо бізнес (новостворений чи вже існуючий) планує з часом масштабуватися, то цифровізація має бути закладена у стратегію. А щоб цифровізація не мала негативного впливу на бізнес, треба діджиталізовувати всі важливі процеси, до початку масштабування.
Загалом, цифровізацію варто сприймати не як короткостроковий проєкт, який має початок і кінець, а як безперервний процес.
Чим швидше бізнес зростатиме, тим більше йому будуть необхідні діджитал-технології. Інакше він не зможе конкурувати на ринку.
Дізнайтесь більше про «Вчасно»
Замовте консультацію! Дізнайтесь, як швидко впровадити електронний документообіг у вашій компанії, скоротити витрати та час команди на опрацювання паперів.