Електронні ТТН у смартфоні: як застосунок «Вчасно.ТТН» спрощує роботу водіїв

В роботі з електронними ТТН перевізники часто змушені підписувати документи «в полі», оформлювати вантажі за слабкого сигналу чи повної відсутності інтернету. Щоб ефективно працювати з еТТН у таких ситуаціях, компанія «Вчасно» випустила мобільний застосунок «Вчасно.ТТН». Як він працює і яку користь приносить водіям — розповімо у статті.

Як водії працюють із електронними ТТН?

З моменту впровадження еТТН в Україні компанії, які займаються вантажними перевезеннями, все частіше оформлюють товарно-транспортні накладні в електронній формі. Електронні ТТН допомагають бізнесу заощаджувати кошти, надійно зберігати документи на вантажі та контролювати їхній обіг.

За законом еТТН підписують відправник вантажу, перевізник і отримувач. І якщо менеджери транспортних або логістичних компаній можуть зручно оформлювати еТТН у веб-кабінеті «Вчасно.ТТН», працюючи в офісі, то у водіїв під час перевезень часто виникають труднощі. Зокрема:

  • зазвичай їм важко користуватися цифровими сервісами — авторизуватися, підписувати документи цифровими підписами тощо;
  • вони змушені працювати з еТТН на складах або у польових умовах за відсутності стабільного інтернету.

Застосунок «Вчасно.ТТН» допомагає подолати ці труднощі. Він спрямований насамперед на те, щоб спростити роботу водіїв із електронними ТТН під час вантажних перевезень.

ТТН — складний документ із кількома підписантами, один із яких — водій, що постійно в дорозі. Тому ми створили застосунок із максимально простою реєстрацією та інтерфейсом: підпис у два кліки.

— Василь Росада, керівник «Вчасно.ТТН»

Переваги «Вчасно.ТТН» для водіїв

Застосунок «Вчасно.ТТН» простий у використанні. Весь цикл роботи з електронною ТТН — від створення до підписання — відбувається в єдиному інтерфейсі. Щоб підписати еТТН, водіям не потрібно перемикатися між застосунками або окремо отримувати електронний підпис.

Працювати в застосунку можуть навіть ті водії, які рідко користуються цифровими сервісами. Розглянемо детальніше основні можливості «Вчасно.ТТН».

📲 Реєстрація в сервісі

Водії реєструються в застосунку за номером телефону. Їм не потрібно авторизуватися через електронну пошту або інші сервіси — достатньо ввести номер телефону і підтвердити його. Процедура займає до 10 секунд, тож за потреби водій може зареєструватися в дорозі, біля складу або в будь-якому іншому місці, де є інтернет.

🖊️ Отримання електронного підпису для роботи з еТТН

Під час реєстрації водій автоматично отримує кваліфікований електронний підпис, яким підписує електронні ТТН. Для цього він:

  • авторизується в застосунку через сервіси Дія або Приват 24;
  • придумує PIN-код для подальшого входу в застосунок;
  • отримує доступ до робочого кабінету, в якому відображаються всі актуальні еТТН.

📥 Отримання еТТН на підпис

Коли водій отримує на підпис нову еТТН — йому надходить сповіщення. В застосунку відображається весь список активних електронних ТТН. Кожну з них водій може підписати або відхилити. Якщо він працює з великою кількістю накладних — може підписати їх масово.

Для кожної еТТН відображається адреса доставки. Це допомагає водіям, які працюють зі збірними перевезеннями, прокласти маршрут і зорієнтуватися, до якого відвантаження належить певна накладна.

✍️ Підписання еТТН

Щоб підписати електронну ТТН, водію не потрібно завантажувати ключ або переходити в «Дія.Підпис» або інші сторонні сервіси. Водію достатньо використати Face ID або відбиток пальця. Він підписує еТТН у два кліки.

Переваги застосунку «Вчасно.ТТН»
Застосунок «Вчасно.ТТН» дає можливість водіям:

  • масово підписувати електронні ТТН у пункті навантаження;
  • оптимізувати маршрути для збірних перевезень;
  • швидко розвантажуватися і підписувати еТТН у замовника вантажу.

Водій може працювати з електронними ТТН за відсутності Wi-Fi сигналу, користуючись мобільним інтернетом. Це дає змогу за будь-яких умов пред’являти електронні документи на вантаж охоронцям на пункті пропуску компанії-отримувача, підписувати додаткові документи в разі уточнення даних тощо.

Як «Вчасно.ТТН» спрощує документообіг у компаніях: досвід клієнтів «Вчасно»

Українські компанії вже оцінили переваги роботи з електронними товарно-транспортними накладними в сервісі «Вчасно.ТТН».

Кожна компанія впроваджує еТТН у різних масштабах, залежно від власних бізнес-потреб. Наприклад, для логістичної компанії Ekol Logistic перехід на еТТН став одним із етапів упровадження електронного документообігу.

Важливим моментом є можливість дотримуватися вимог щодо повернення документів та забезпечувати своєчасну сплату послуг. Завдяки еТТН ми бачимо значне покращення дисципліни в цих аспектах. А також це дозволяє нам перевести в електронний формат весь пакет документів перевізника. До цього часу ТТН були тим відсутнім елементом, що затримував повний перехід на електронний документообіг, попри те, що 90% інших документів вже були в ЕДО.

Типовою ситуацією в логістичному бізнесі є впровадження еТТН із метою оптимізувати окремий бізнес-процес у компанії. Наприклад, логістична компанія «Кюне і Нагель» з переходом на еТТН оптимізувала роботу з супровідними документами — зокрема, з актами.

Сервіс «Вчасно.ТТН» добре продуманий. За наявності будь-якого акту його можуть створювати як вантажовідправник, так і вантажоотримувач. Водієві не потрібно створювати акти, він може переглядати чи підписувати їх зі свого мобільного телефона.

— Єлизавета Шевчук, директорка департаменту контрактної логістики ДП «Кюне і Нагель»

Мобільний застосунок «Вчасно.ТТН» — незамінний інструмент для водіїв. Він не лише спрощує роботу з електронними товарно-транспортними накладними, а й забезпечує безперебійну логістику навіть без постійного доступу до інтернету. Завдяки застосунку водії можуть масово підписувати електронні ТТН, оптимізувати маршрути і швидко розвантажуватись. В разі перевірок вони завжди мають доступ до необхідних документів.

Застосунок «Вчасно.ТТН»

Підписуйте електронні ТТН
з вашого смартфону

Завантажуйте мобільний застосунок «Вчасно.ТТН» та працюйте з електронними накладними навіть без постійного доступу до інтернету.


Google PlayApp Store