Результати впровадження EDI
Про початок впровадження EDI
«Вчасно.EDI» — не новий для нас проєкт. Перші кроки з впровадження EDI Imperia Holding почали робити, напевно, більше 10 років тому. На той час це була, безперечно, технологічна новинка і ми не розуміли, що вона нам принесе. Однак ми не боялися нових технологій і досі стараємося завжди впроваджувати щось нове.
Вирішили спробувати і перевірити, як вдасться оптимізувати наші бізнес-процеси. Так, спроба перетворилася на успішний кейс.
Які труднощі виникали під час впровадження?
Як і в більшості компаній, однією з головних проблем було переконати співробітників почати використовувати щось нове у своїй щоденній роботі. Щось таке, чого вони раніше ніколи не робили.
І щонайважливіше — потрібно було змінити не лише їхню думку, а підхід до роботи в Imperia Holding. Нам це вдалося.
Як подолали ці труднощі?
Із власного досвіду скажу, що лише розмовами з цим впоратися не вдасться. Співробітники, звісно ж, послухають розповіді, але продовжать працювати звичним методом: друкувати паперові документи, відправляти все мейлами чи поштою.
У нашій компанії ми застосували практичний підхід — віддали їм зручний сервіс із можливостями, які допомагають і покращують їхню роботу. Тому вони користуються ними щодня.
Співробітники Imperia Holding на власному досвіді змогли переконатися у ефективності «Вчасно.EDI». Це найефективніший метод.
Як зараз компанія працює з EDI?
Кілька років тому впровадження і налаштування «Вчасно.EDI» відбувалося поступово і неспішно.
Зараз ми прийшли до того, що у нас все автоматизовано і є відповідальні, які просто контролюють цей процес, підвищують ефективність та якість обробки документів.
Тому до процесу обробки документів залучена мінімальна кількість людського ресурсу.
Які вигоди отримала Imperia Holding після впровадження EDI?
-
1ЕкологічністьМи точно зберегли кілька сотень, а може й тисяч дерев.
-
2Економія часу співробітниківМи також підрахували, що після автоматизації бізнес-процесів, кожен співробітник, який був у ньому задіяний, економить до 2 годин робочого часу щодня.
-
3АвтоматизаціяБільше не треба щось постійно роздруковувати, звіряти, переробляти — все у системі та відбувається автоматично. Я вважаю, що це дуже круто.
Як заохочували партнерів до використання діджитал-технологій?
Знайти підхід до кожного клієнта справді дуже важко. Але те, що вам точно під силу, — показати на власному досвіді і прикладі своєї компанії, наскільки ці технології ефективно працюють.
Напевно, це найкраще пояснення і обґрунтування, чому потрібно використовувати діджитал-технології, в тому числі «Вчасно.EDI».
Що порадите компаніям, які досі вагаються щодо впровадження EDI?
Якщо коротко — впроваджуйте, це необхідність! Впроваджуйте, автоматизовуйте процеси, тому що в майбутньому без цього неможливо буде ні масштабуватися, ні розвивати бізнес.
Читайте також: EDI — що це і як працює в бізнесі?
Чому цифровізація — це не тільки про розвиток, а й чинник, без якого неможливо масштабувати бізнес?
За допомогою EDI ми автоматизували майже всі процеси у компанії Imperia Holding. Завдяки цьому масштабуватися доволі просто.
Коли у бізнесі все налагоджено, то не важливо скільки замовлень надходить — 100 чи 10 000, процес буде відпрацьовувати автоматично з мінімальним залученням людських ресурсів. Це найкращий показник масштабування.
Більше про сервіс електронного обміну даними «Вчасно.EDI»
Ознайомтеся з усіма можливостями сервісу і почніть співпрацю.