Справедлива ціна для швидкого зростання вашого бізнесу

Приєднуйтесь до 1 000 000 компаній, які прискорюють свій документообіг за допомогою «Вчасно»

Web тарифи
Інтеграція
Архів
ТОВ

Базовий

Старт

Професійний

Максимальний

1 співробітник

до 2 співробітників включно

до 3 співробітників включно

від 4 співробітників

₴ 0

₴ 200/міс.

₴ 800/міс.

Договірна

оплата тарифу можлива лише на рік за 2400 грн

оплата тарифу можлива лише на рік за 9600 грн

Підписання вхідних документів

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Підписання та надсилання вихідних документів

25 на рік

250 на рік

2000 на рік

Без обмежень

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

50 останніх документів

400 останніх документів

3000 останніх документів

Без обмежень

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

Підписання вхідних документів

Підписання та надсилання вихідних документів

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

Базовий

Старт

Професійний

Максимальний

1 співробітник

до 2 співробітників включно

до 3 співробітників включно

від 4 співробітників

₴ 0

₴ 150/міс.

₴ 400/міс.

Договірна

оплата тарифу можлива лише на рік за 1800 грн

оплата тарифу можлива лише на рік за 4800 грн

Підписання вхідних документів

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Без обмежень

Підписання та надсилання вихідних документів

25 на рік

250 на рік

750 на рік

Без обмежень

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

50 останніх документів

400 останніх документів

3000 останніх документів

Без обмежень

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

Підписання вхідних документів

Підписання та надсилання вихідних документів

Коментарі зі співробітниками та контрагентами

Залишайте коментарі до документів на будь-якому етапі підписання — це робить обговорення та узгодження ще простішим

Перевірка документів антивірусом

Всі файли, які ви завантажуєте у сервіс, проходять автоматичну перевірку антивірусом на наявність зловмисного коду

Зберігання документів у хмарному архів

Всі документи зберігаються необмежений час на захищених серверах Amazon за межами України, і ви завжди можете їх вивантажити. Є обмеження перегляду останніх документів згідно тарифного плану.

Перегляд документів

Сервіс «Вчасно» зберігає в архіві всі документи вашої компанії. Обмеження впливає лише на кількість доступних для перегляду документів згідно з обраним тарифом.

Індивідуальні права для кожного співробітника

Налаштуйте дії, функції, які може виконувати співробітник у сервісі

Внутрішні документи

Погоджуйте та підписуйте всередині компанії заяви, накази по підприємству, звіти по відрядженню, введення в експлуатацію тощо

Внутрішнє погодження

Налаштуйте процес погодження документів всередині компанії — перед фінальним підписанням вони будуть вже перевірені і узгоджені усіма відповідальними особами

Двохфакторна авторизація для співробітників

Надаємо додатковий рівень безпеки для облікового запису кожного користувача

Ярлики

Додавайте до документів ярлики, групуйте їх на зразок папок, налаштовуйте автоматичну маршрутизацію одразу на потрібних осіб, створюйте групи та відділи співробітників, які можуть працювати тільки з певними документами

Додаткові параметри документів

Додавайте будь-яку допоміжну інформацію до документу — це дозволить легко знайти, одразу зрозуміти важливі деталі, швидко погодити і підписати документ

Сценарії документів

Автоматизуйте погодження та підписання завдяки сценаріям — документи миттєво потраплять до потрібних співробітників і у правильній послідовності

Обовʼязкові поля

Встановіть дані документа, які має обов’язково вказати ваш контрагент перед відправкою документа у вашу компанію

ФОП

Спеціальні умови для роботи з вашої облікової системи

₴ 780/рік - Доступ до API
+ 4,80 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Юридичні особи

Робота з вашої облікової системи

₴ 4800/рік - Доступ до API
+ 4,80 грн/документ

  • Підписання та надсилання вхідних та вихідних документів
  • Коментарі з колегами та партнерами
  • Тарифікація – поштучно за відправлені документи

Архів 1000

Додатково до 1000 документів на перегляд до вашого тарифу

₴ 40/міс

Оплата можлива лише на рік 480 грн

Підключити
  • Ще більше документів на перегляд
  • Розширення архіву можна додати до будь-якого діючого веб-тарифу, окрім Максимального
  • Зручний архів для переглядаду документів, будь-де та будь-коли
Консультація по архіву

Архів 5000

Додатково до 5000 документів на перегляд до вашого тарифу

₴ 120/міс

Оплата можлива лише на рік 1440 грн

Підключити
  • Ще більше документів на перегляд
  • Розширення архіву можна додати до будь-якого діючого веб-тарифу, окрім Максимального
  • Зручний архів для переглядаду документів, будь-де та будь-коли
Консультація по архіву

*Всі вартості тарифів вказані з ПДВ

Спробуйте більше можливостей сервісу «Вчасно» безкоштовно!

Перші 14 днів з повним функціоналом тарифу Максимальний

  • Без обмежень - Підписання вхідних документів
  • Без обмежень - Зберігання документів у хмарному архіві
  • Двохфакторна авторизація для співробітників
  • Внутрішнє погодження
  • Ярлики
  • Обовʼязкові поля
  • Коментарі зі співробітниками та контрагентами
  • Перевірка документів антивірусом
  • Індивідуальні права для кожного співробітника
  • Внутрішні документи
  • Сценарії документів
  • Додаткові параметри документів

Є запитання? Ми маємо відповіді

Що робити, якщо закінчились документи у діючому тарифному плані?

Перейти на новий тариф з більшою кількістю документів. Одразу після оплати ми активуємо новий тариф.

Чи можна переходити з тарифу на тариф?

Так, звісно, ви можете придбати тариф, але він стане активним, коли припинить дію ваш поточний тариф.

Чи є знижки і якщо є, то як їх отримати?

Ми маємо дисконти, виходячи з кількості юридичних осіб, які ви підключаєте, кількості користувачів та документів. Запит можна залишити тут

Як закривається послуга актами? Де і як їх отримати?

Послуги по тарифам закриваються одним актом на всю річну оплату. Акт надійде до вашого особистого кабінету

Що означає зберігання документів у хмарному архіві?

Дефакто ми необмежений час зберігаємо всі ваші документи на захищених серверах Amazon за межами України. Є обмеження перегляду останніх документів згідно вашого тарифного плану.

Якими законодавчими актами регулюється порядок використання електронних документів та електронний документообмін?

Порядок використання електронних документів регулюється законом України «Про електронні довірчі послуги»

Бухгалтерський електронний документообіг та первинні документи в електронному вигляді

Всі вхідні та вихідні документи будуть зберігатися у хмарних дата-центрах Amazon S3 протягом 25-ти років та будуть доступні для перегляду в сервісі «Вчасно». Також ви зможете завантажити та зберегти документи на комп’ютер, сервер або будь-який інший носій.

Підписуй документи просто з «Вчасно.КЕП»

Замовляйте захищені хмарні електронні ключі від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Вчасно Сервіс»

Залишились запитання — задайте їх нам