Про початок цифровізації у «Вчасно.EDI»
Все почалося у 2017 році, коли Rozetka відчула потребу в зростанні та підвищенні показників. Потрібен був також зручний інструмент обміну прайсами, розуміння залишків товарів на складі, точних цін тощо. Так виникла ідея перевести в електронний документообіг замовлення товарів. У цьому ж році компанія впровадила 3 документи: замовлення, повідомлення про відвантаження замовлення і прайси.
У 2019 році стало зрозуміло, що цього ланцюжка документів недостатньо і у «Вчасно.EDI» треба перевести всі первинні документи.
По-перше, зрозуміли, що на обробку первинних документів йде понад 50 хвилин і 10 працівників на 100 замовлень. Для порівняння: зараз опрацювання замовлення відбувається за 3 хвилини, бо «Вчасно.EDI» — це обмін структурованими даними, де всі процеси із документами в обліковій системі відбуваються швидко та автоматизовано, завдяки чому робочий час співробітників на це не витрачається.
По-друге, одного разу сталася ситуація, яка яскраво показала, що первинні документи у «Вчасно.EDI» — це необхідність. При податковій перевірці на одному із підприємств Rozetka була змушена відправити до податкової цілу фуру паперових документів для підтвердження своїх операцій.
Таким чином компанія перевела видаткову накладну з актом розбіжностей в електронний вигляд і також почала використовувати «Вчасно.ЕДО» для підписання договорів і додаткових угод з постачальниками.
Результати впровадження EDI
Читайте також: EDI — що це і як працює в бізнесі?
Оптимізація бізнес-процесів у «Вчасно.ЕДО»
Впровадження сервісу «Вчасно.ЕДО» почалося з договорів, але через деякий час додали рахунки, акти виконаних робіт і акти звірки. Так, за рік активного користування сервісом було відправлено понад 260 тисяч документів.
Це суттєво оптимізувало бізнес-процеси у компанії, а також скоротило кількість людських помилок. Тепер, незважаючи на велику кількість навантаження, Rozetka не залучає людський ресурс до цих рутинних процесів.
Результати впровадження ЕДО
Доповнення екосистеми — ПРРО «Вчасно.Каса»
Якщо діджиталізовувати бізнес, то системно. У 2020 році Rozetka почала працювати з «Вчасно.Каса», а вже в 2022 повністю відмовилася від залізних касових апаратів на користь програмного РРО. На зараз кількість кас у Rozetka складає понад 770, де щомісяця в середньому видається понад 2 млн чеків.
Rozetka використовує фіскальні чеки не лише на власних точках видачі, але й у франчайзі та маркетплейсі.
Зручно, що не треба задіювати власну розробку та додаткові ресурси — у «Вчасно.Каса» вже готові рішення.
Результати впровадження програмного РРО
Читайте також: Що таке програмний РРО і кому потрібен?
Про плани на майбутнє
Плідна співпраця Rozetka з «Вчасно» продовжується, і зараз ми маємо кілька основних проєктів, які плануємо втілити найближчим часом:
-
1Одним із таких є проєкт з впровадження електронного документообігу з B2B партнерами.
-
2Планується також впровадження е-ТТН.
-
3І, звісно, додавання нових структурованих документів до «Вчасно.EDI».
Електронний документообіг — це наше майбутнє. Ми повинні вивільняти час і ресурси для генерації ідей для бізнесу і більш важливих справ. Паперові документи — вже в минулому.
Більше про сервіс електронного обміну даними «Вчасно.EDI»
Ознайомтеся з усіма можливостями сервісу і почніть співпрацю.